вторник, 18 ноември 2014 г.

SLEEPWALKING


Преди известно време ме бяха посъветвали да пробвам да не използвам толкова
много цвят. Реших да послушам човека, който ми даде този съвет. Определено ми е
леко трудно да изградя всичко само с бяло, особено детайла. Просто става мега бяло.
...
 Иначе тази дъска е изцяло в стария ми начин на рисуване. Дебела жена, гола от кръстта надолу. В момента е изцяло само с контури. Без детайли, но все пак е процес. 50х50 см. Мисля,че е шваг подарък за едно от BFF-тата ми, който върна рап любовта ми наново.
...
 Осъзнах, че не обичам да задържам нещата, които рисувам в нас. Толкова по-яко е да подариш дъска тежаща 2 кг, отколкото да си я прибереш зад гардероба да кажем. Доста време се чудих как да я именувам, тъй като от тази снимка не се разбира цялата история, просто молива не се вижда добре, затова в последстие ще е "Sleepwalking".
Б.

Няма коментари:

Публикуване на коментар